პროექტი


  1. პროექტის სახელწოდება:  ,,ოქროს კვეთა"-ჰარმონიული პროპორცია

  2. როექტის მთავარი იდეა: მათემატიკის გამოყენება სხვადასხვა დარგში. ,,ოქროს კვეთა" და მისი ნიმუშები ჩვენს გარშემო.

  3. პროექტის აღწერა: კლასში ჩატარდება ინტეგრირებული გაკვეთილი, რომლის მთავარი მიზანი იქნება მათემატიკის დანიშნულებასა და  გამოყენებით მხარეზე ყურადღების გამახვილება.

  4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა გაიღრმავონ ცოდნა მათემატიკაში, გაეცნონ ჰარმონიულ პროპორციას და თავად გაუჩნდეთ სურვილი საინტერესო ნიმუშების მოძიების.

  5. მონაწილეთა ასაკი: 13-14 წელი (მე-9 კლასი)

  6. ვადები/ხანგრძლივობა:    2  კვირა.

  7. პროექტის შესაძლო აქტივობები:  მასალების მოძიება და ფოტო- კოლაჟის მომზადება. საკლასო ოთახის გალამაზება თემის შესაბამისი მოძიებული ნიმუშებით.

  8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: მე-8, მე-9 კლასის მათემატიკის სახელმძღვანელო. (ავტორები: გოგიშვილი, ვეფხვაძე, მებონია, ქურჩიშვილი).  სახალისო მათემატიკა, ავტორი: ავთანდილ ბენდუქიძე.  კომპიუტერი (ინტერნეტი).

  9. პროექტის მსვლელობა: მოსწავლეები იყოფიან რამდენიმე ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფში დაახლოებით 10 ბავშვი. ჯგუფებს ევალებათ ინფორმაციის და მასალების მოძიება ,,ოქროს კვეთის" შესახებ და პრეზენტაციის მომზადება.  პირველი ჯგუფი პრეზენტაციას მოამზადებს მათემატიკაზე, მეორე ჯგუფი- მხატვრობაზე, მესამე ჯგუფი-არქიტექტურაზე. მასწავლებელი მონიტორიგს ახორციელებს.

  10. საგნებთან/ საგნ.ჯგუფებთან/ ერობნ.სასწ.გეგმასთან კავშირი: მათემატიკა, ხელოვნება. 
  11. შედეგი მიღწეულად ჩაითვლება, თუ მოსწავლეები შეისწავლიან ,,ოქროს კვეთის" მათემატიკურ ფორმულირებას, შეძლებენ ნიმუშების მოძიებას და დასაბუთებას ამ თემაზე, რაც  ზოგადი ცოდნის განვითარებაში ხელს შეუწყობს.

No comments:

Post a Comment